Review Bluetoothkoptelefoons + winactie

We maken er vandaag de dag allemaal wel gebruik van. Koptelefoons en oortjes. Muziek luisteren is over het algemeen een groot onderdeel in het dagelijks leven. Wil jij ook een gaming headset of iets anders? Dan kan je terecht bij Bluetoothkoptelefoons.nl. Ik mocht een product uittesten. Het gaat hier om de KOTION B3506 Bluetooth V4.1 Gaming Koptelefoon in de kleur zwart met blauw. Benieuwd naar mijn mening en wil jij kans maken op 25 euro shoptegoed? Lees dan zeker verder!

Zelf maak ik eigenlijk niet echt veel gebruik van koptelefoons. Ik had er al wel één in bezit, maar die gebruik ik de laatste tijd niet meer zoveel. Nu is het wel zo dat ik dagelijks game en toevallig zag ik de gaming koptelefoon van KOTION. Op het eerste oog vind ik dat hij er heel mooi en ook wel stoer uitziet. Hij is te koop voor €54,00.

Ik wist bij het zien dat de kwaliteit wel goed moest zijn en ik had gelijk. De pasvorm zit perfect en je oorschelp is helemaal bedekt. Je bent als het ware voor een groot deel afgesloten van de wereld als je deze koptelefoon ophebt. Het geluid wat eruit komt, klinkt enorm mooi en zuiver. Je kan hem zelfs gebruiken met bluetooth, dus je bent niet verplicht een kabeltje te gebruiken. De knopjes zitten op de koptelefoon zelf. Hiermee kan je onder andere het geluid harder en zachter zetten. Er zit zelfs een knopje op, waardoor een lichtje aangaat!

De koptelefoon is naast de computer ook geschikt voor iOS en Android. De lengte is 20,8 cm en de breedte is 15,7 cm. De hoogte is 10 cm en het gewicht is 260 gram. Deze koptelefoon bevat bluetooth versie 4.1 en heeft een accuduur van acht uur met een standby tijd van 180 uur. Naast muziek luisteren, is het zelfs mogelijk om gebruik te maken van de ingebouwde microfoon.

Er zit geen FM radio op en bevat ook geen MicroSD ondersteuning. De koptelefoon wordt wel geleverd met de audiokabel, oplaadkabel en handleiding. De koptelefoon is waterdicht en is inklapbaar. Dit is handig voor op reis! Het draadloos bereik is tien meter. Al bij al is het een zeer geslaagd item. Voor een bluetooth koptelefoon, draadloze headset of wireless earbuds kan je ook gewoon terecht bij deze webshop!

4-def.jpg

Samen met Bluetoothkoptelefoons mag ik 25 euro shoptegoed weggeven! Hieronder staat wat je moet doen om kans te maken:
– Laat een reactie achter met een geldig e-mailadres waarin staat dat je meedoet.
– Like de Facebookpagina van Bluetoothkoptelefoons.nl.
– Volg mijn blog.

Plaats een reactie