Review Bluetoothspeakercenter + winactie

Ben jij op zoek naar leuke bluetooth speakers? Dan ben je bij Bluetoothspeakercenter.nl aan het juiste adres! Deze website heeft een groot en divers aanbod in speakers. Ik mocht een product uittesten. Het gaat hier om de Yogee JY-42 Mini Bluetooth Speaker in de kleur goud. Benieuwd naar mijn mening en wil jij kans maken op 25 euro shoptegoed? Lees dan zeker verder!

Met deze speaker kan je draadloos luisteren naar je favoriete muziek. De geluidskwaliteit vond ik verrassend goed. Je kan hem bijvoorbeeld gerust meenemen tijdens het douchen, want hij is ook waterdicht! Deze speaker is klein van formaat en kan je daarom ook makkelijk meenemen. Hij is te koop voor €35,00.
1-def.jpgIk vind het een hele fijne aanwinst om te hebben. Zeker als ik aan het werk ben voor school of ik zit gewoon achter de computer. Dan is het ontspannend om te gebruiken. Het is een echte aanrader.

Deze speaker bevat bluetooth versie 3.0 en heeft een accuduur van zes uur. Via Spotify kan je streamen wat je wil, maar je kan er ook voor kiezen om gebruik te maken van de radiofunctie. Het vermogen is 3W en je kan handsfree bellen. De lengte en breedte is 7,7 cm. De hoogte is 6,7 cm en het gewicht is 0,19 kg.

Verder zit er nog een MicroSD kaart slot in en het draadloos bereik is tien meter. Er zit geen afstandsbediening bij en ook geen spraakherkenning. Wil jij ook een draadloze speaker, kijk dan zeker even op de website. Daarnaast kan je hier ook terecht voor een draagbare speaker of een muziek box.

3-def.jpg

Samen met Bluetoothspeakercenter mag ik 25 euro shoptegoed weggeven! Hieronder staat wat je moet doen om kans te maken:
– Laat een reactie achter met een geldig e-mailadres waarin staat dat je meedoet.
– Like de Facebookpagina van Bluetoothspeakercenter.nl.
– Volg mijn blog.

Plaats een reactie